Indijoje, kuri yra antra pagal dydį išmaniųjų telefonų rinka pasaulyje po Kinijos, su apie 750 milijonų vartotojų, sunku pritraukti naujus išmaniųjų telefonų pirkėjus, nes vidutinis šalies gyventojas sunkiai gali sau leisti naują išmanųjį telefoną.

Vietoj to, kad pereitų prie naujo išmaniojo telefono, milijonai Indijos vartotojų renkasi toliau naudoti savo esamus paprastus telefonus arba atnaujinti juos į naują paprastą telefoną. Tai lėmė paprastų telefonų siuntų augimą šalyje, nepaisant to, kad šie telefonai yra gana senamadiški ir turi tik keletą funkcijų, palyginti su išmaniaisiais telefonais, kurie padeda išspręsti daugelį judriojo skaičiavimo reikalavimų tipiniam pirkėjui.
Pasak rinkos analitikų firmos „Counterpoint“ duomenų, paprastų telefonų siuntos Indijoje pernai išaugo 10% lyginant su ankstesniais metais, o 2022 m. šis skaičius buvo -31%. Šis augimas atsirado, nes esami paprastų telefonų vartotojai atsisakė pereiti prie naujo išmaniojo telefono.
Iš viso paprastų telefonų rinkos, 4G paprastų telefonų siuntos Indijoje išaugo iki 25% 2023 m. iš 9% 2022 m. Tačiau 2G paprasti telefonai vis dar dominuoja Indijos rinkoje, sudarydami 75% dalį pagal „Counterpoint“.
Indijos telekomunikacijų gigantas „Reliance Jio“ vadovauja 4G paprastų telefonų rinkai, turėdamas 27% rinkos dalį, o po jo eina „Transsion Holdings“ valdoma „Itel“ ir Indijos telefonų gamintojas „Lava“ su atitinkamai 24% ir 18% dalimis pagal „Counterpoint“. Telekomunikacijų operatorius siūlo įvairius modelius šiame segmente kartu su dedikuotais tarifų planais ir prieigą prie skaitmeninių paslaugų, įskaitant šalies realaus laiko mokėjimo sistemą „Unified Payments Interface“ ir tokių programų kaip „JioCinema“, „JioTV“ ir „WhatsApp“, kad pritrauktų masę.
Tačiau Tarunas Pathakas, prietaisų ir ekosistemų tyrimų direktorius „Counterpoint“, „TechCrunch“ sakė, kad „Jio“ 4G paprastieji telefonai tam tikru mastu trukdo šalies išmaniųjų telefonų įsigijimui, „nes vartotojai dabar gali gauti pagrindines programas patys naudodami paprastus telefonus“.
Ekonominės priežastys yra svarbus veiksnys, lemiantis vartotojų pasirinkimą. Daugelis Indijos gyventojų vis dar renkasi paprastus telefonus dėl jų prieinamumo ir mažesnių išlaidų. Nors šiuolaikiniai išmanieji telefonai siūlo gausybę funkcijų, jų kaina dažnai yra per didelė daugeliui Indijos rinkos vartotojų.
Be to, kultūriniai įpročiai ir praktiškumas taip pat vaidina svarbų vaidmenį. Paprasti telefonai yra patikimi ir lengvai naudojami, ypač vyresnio amžiaus žmonėms, kurie gali būti mažiau patyrę naudojantis išmaniosiomis technologijomis. Šie telefonai taip pat siūlo ilgesnį baterijos tarnavimo laiką, kuris yra svarbus aspektas regionuose, kur elektros tiekimas gali būti netolygus.